Mr mehradMr mehrad، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
Miss MehranaMiss Mehrana، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

Mr mehrad

تولد دو سالگی

امروز ۲۷ تیر ۹۷ و آقا مهراد مامان ۲ ساله شد. ۲ سال با خاطرات شیرینش زندگی من و باباییش رو مملو از عشق و شادی کرده. امشب برا گل پسری جشن نگرفتیم که به امید خدا جمعه بریم بیرون و تولد دو سالگیش رو جشن بگیریم. ...
27 تير 1397

شیرین زبانی

چند روزی هست که شازده کوچولو کلمات جدیدی را به زبان می آورد که من و بابایی متوجه معنی این کلمات نمی شویم مانند گوگو اما دو تا از این کلمات برای من خیلی شیرین و دوست داشتنی هستند که یکیش نانانی یعنی مامانی و دیگری دو دا که به معنی دوست دارم، می باشد. زمانی هم که  خونه آقاجون هستیم و آقا فرزاد هم آنجاست نفس مامانی میره پیشش و میگه نی نی. گاهی اوقات هم که آقا مهراد از خواب بیدار میشه با زبان بچگانه خودش یا آخ می گوید یا اوه. شیرین زبان مامانی به امید روزای شیرین زندگیت ️ ...
29 مهر 1396

آب بازی

آقا مهراد عاشق آب بازی بخصوص وقتی که میره حموم کلی تو وان خودش بازی میکنه و به زبون خودش آواز میخونه. وقتی هم که میریم خونه آقا جونی، سریع خودشو میرسونه به آب سرد کن و لباساشو خیس میکنه.
5 ارديبهشت 1396

شیطنت

آقا مهراد مامان خیلی بلا شده. دیروز خونه مادر جون بودیم. آقا رفته بود شیر گاز پلوجوش رو باز کرده بود. مدتی گذشت آقاجون برا بابایی آقا مهراد چای ریخت که شیطون بلا رفت بطرف چای و دستش رو زد به استکان و یک کوچولو دستش سوخت. 
29 فروردين 1396

شیرین زبونی های آقا مهراد

آقا مهرادی، تقریبا از 5 ماهگی واژه ی دَدَ را به زبان آوردی و من و بابایی کلی ذوق کردیم. هر ماه یک واژه ی جدید را یاد گرفتی و الان که 9 ماهه شدی واژهای بَ بَ، دو دو، نَ نَ، اغو و گوقِ را هم به زبان می آوری. واژه های دَدَ و بَ بَ را با کمک بابایی و واژه ی دو دو را از مادر بزرگ یاد گرفتی.  
27 فروردين 1396
1
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mr mehrad می باشد